• Buradasın

    Figoparada fatura finansmanı nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A Turkish businessperson in a modern office confidently hands a stack of invoices to a banker across a sleek wooden desk, with a laptop displaying a financial dashboard in the background.
    Figopara'da fatura finansmanı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
    1. Üyelik ve belge yükleme 1. Ticari işletme, Figopara’ya üye olur ve şirketine ait belgeleri gönderir 1.
    2. Limit talebi 1. Figopara, belgeleri kontrol ederek limit talebi için bankaya yönlendirir 1.
    3. Limit tanımı 1. Banka, işletme için belirlediği limiti Figopara sistemine tanımlar 1.
    4. İskonto talebi 1. İşletme, faturasını sisteme yükleyerek iskonto talebi oluşturur ve faturasını nakde çevirir 1.
    5. Ödeme 1. Banka, kredi ödemesini işletmenin hesabına yatırır 1.
    6. Geri ödeme 1. Ticari işletme, vade tarihi geldiğinde bankaya ödemesini yapar 1.
    Figopara'nın fatura finansmanı hizmetinden yararlanabilmek için e-fatura kullanıcısı olmak gereklidir 5.
    Figopara'nın sunduğu hizmetler ve başvuru süreçleri zamanla değişebilir. Güncel bilgiler için Figopara'nın resmi web sitesini ziyaret etmek önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-fatura finansman kredisi nedir?

    E-fatura finansman kredisi, KOBİ'lerin finansman ihtiyacını karşılamak için e-fatura alacaklarını teminat olarak göstererek kullanabilecekleri bir kredi türüdür. Bu kredi ile: Ödeme vadesini bekleyen e-faturanın %75’ine kadar finansman sağlanabilir. Kısa vadeli finansman ihtiyacı karşılanabilir. Operasyonel süreçler kısalır ve fiziki evrak sirkülasyonu ortadan kalkar. Ekstra teminata ihtiyaç duyulmaz. E-fatura finansman kredisi sunan bazı bankalar ve kuruluşlar şunlardır: TEB; Türkiye Emlak Katılım Bankası; QNB Finansbank. Kredi başvurusu ve detaylı bilgi için en yakın şubeden destek alınabilir.

    Fatura üzerine kredi nasıl çekilir?

    Fatura üzerine kredi çekmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Gerekli belgeleri hazırlayın: Son 3 aya ait elektrik, su veya doğalgaz faturaları, kimlik belgesi, ikametgah belgesi ve varsa gelir belgesi. 2. Bankaların güncel tekliflerini karşılaştırın: ihtiyackredisi.com gibi platformlar üzerinden en uygun fatura üzerine kredi seçeneğini belirleyin. 3. Başvuru yapın: Online başvuru formunu doldurun veya ilgili bankaya şubeden başvurun. 4. Onay alın: Onay sonrası paranızı alın. Fatura üzerine kredi çekebilmek için bazı şartlar şunlardır: Düzenli fatura ödeme geçmişi. En az 6 aylık faturalı hat kullanımı. Son 2 yıl içinde faturaya ek cihaz kampanyasından ceza almamış olmak. Dikkat edilmesi gerekenler: Dolandırıcılığa karşı dikkatli olun ve sadece bankaların resmi kanallarından başvuru yapın. Ödeme güçlüğü yaşayacağınız kredilere başvurmayın. Kredi ürünlerini güvenilir platformlardan karşılaştırın.

    Fatura ödeme API'si nedir?

    Fatura ödeme API'si, faturaların ödenmesi ve yönetilmesi için geliştirilen bir Application Programming Interface (API)'dir. Bu tür API'ler, aşağıdaki işlevleri içerebilir: - Fatura oluşturma ve önizleme: Sipariş bilgileri veya fatura ID'si ile fatura oluşturma ve görüntüleme. - Fatura gönderme: Oluşturulan faturaların müşterilere gönderilmesi. - OCR entegrasyonu: Yapay zeka destekli optik karakter tanıma (OCR) ile faturalardan veri çekme. - Muhasebe entegrasyonu: AP verilerinin muhasebe sistemlerine aktarılması. Bazı popüler fatura ödeme API'leri arasında ReceiptUp, Mercoa ve Propars bulunmaktadır.