Buradasın
Excelde bütçe takibi için hangi tablo kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de bütçe takibi için gelir ve gider tabloları kullanılır 3. Bu tablolar, aşağıdaki adımları izleyerek oluşturulabilir:
- Gider ve gelir kalemlerini girin 2. Gelir için maaş, temettü gibi kaynaklar, giderler için ise konut, kamu hizmetleri, bakkaliye gibi kategoriler oluşturun 2.
- Aylık gelir ve gider rakamlarını ekleyin 2.
- Formül ekleyin 2. Excel'in SUM, AVERAGE, IF gibi formüllerini kullanarak bütçenizdeki en büyük gider kategorilerini ve toplam gelir-giderleri hesaplayın 23.
- Görsel analiz ekleyin 5. Gelir ve gider kategorilerinizi seçip pasta veya sütun grafiklerle verilerinizi görselleştirin 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: