Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de bütçe planlama şablonu oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Gider ve Gelir Kalemlerini Girin: Tüm gelir ve gider kaynaklarını listeleyerek başlayın 13. Giderler için konut, kamu hizmetleri, bakkaliye gibi kategoriler oluşturun 1.
- Aylık Verileri Ekleyin: Her ay için aylık masraflarınızı ve gelirinizi girin 13.
- Formül Ekleyin: Aylık toplam gelir ve giderleri hesaplamak için Excel'in toplam formüllerini kullanın 13.
- Koşullu Biçimlendirme: Bütçe tablolarınızı renklendirerek kolay analiz yapın 1.
- Dinamik Özet Tablo: Ay bilgisi için açılır menü ekleyerek her ay listeleri yeniden oluşturmak zorunda kalmadan dinamik bir özet tablo oluşturun 1.
- Grafik ve Çizelge Ekleyin: Aylık bakiyelerinizi görmek için analizinize tablolar ve grafikler ekleyin 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: