Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
En iyi marka kitabı olarak değerlendirilebilecek bazı eserler şunlardır:
- Buyology 1. Martin Lindstrom tarafından kaleme alınan bu kitap, nöropazarlama kavramını içerir ve okuyucuyu her satın alımını sorgulamaya yönlendirir 1.
- Güçlü Markalar Yaratmak 12. David Aaker tarafından yazılan kitap, McDonald's ve Kodak gibi şirketlerin marka geliştirme vakalarını inceleyerek, güçlü markaların nasıl yaratıldığını ve yönetildiğini gösterir 12.
- Marka Kültürü 1. Debbie Millman'ın kitabı, pazarlama dünyasında tanınmış isimlerle yapılan söyleşilerden oluşur 1.
- Reklamsız Marka Yaratmak 12. Chris Grams'ın eseri, büyük reklam bütçeleri olmadan nasıl marka oluşturulabileceğini adım adım anlatır 12.
- Pazarlamada Markalaşma Stratejileri 1. Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş, Pınar Saraç ve Hande Gülnihal Gümüş Bilim tarafından hazırlanan bu çalışma, markaların nasıl genç kaldığını ve yeni nesil tüketicilerin beklentilerini ele alır 1.
En iyi marka kitabının hangisi olduğu, kişisel tercihlere ve ilgi alanlarına göre değişebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: