Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Emlak reklamının amaçları şunlardır:
- Mülkleri Tanıtma: Satılık veya kiralık emlakların geniş kitlelere duyurulması ve potansiyel alıcıların ilgisini çekme 13.
- Marka Bilinirliği Oluşturma: Emlak şirketlerinin veya danışmanlarının sektörde tanınabilirliğini artırma 14.
- Satışları Artırma: Doğru hedeflenmiş reklamlarla emlak satış süreçlerini hızlandırma ve işlem adımlarını kolaylaştırma 12.
- Tüketiciyi İkna Etme: Emlağın konumu, fiyatı, özellikleri ve tüketiciye sağlayacağı yararlar hakkında tüketiciyi bilgilendirme ve ikna etme 2.
- Hatırlatma: Tüketicilere emlağı hatırlatmak, satmak, almak veya kiralamak istediklerinde nereden yapacaklarını gösterme 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: