Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Emlak Asistanım, emlak ofisleri ve gayrimenkul danışmanları için çeşitli işlemler sunan bir yazılımdır 15. Bu yazılımın bazı işlevleri şunlardır:
- Portföy ve talep yönetimi 15. Portföy ve talep kayıtlarını tutarak, otomatik eşleştirme yapar ve kullanıcı dışı paylaşılan portföylerle de eşleşme sağlar 1.
- Müşteri yönetimi 1. Müşteri portföyü ve aktivitelerin pratik bir şekilde yönetilmesini sağlar 1.
- Sözleşme yönetimi 1. Sözleşmelerin etkili bir şekilde yönetilmesine ve kira sözleşmelerinin hatırlatılmasına yardımcı olur 1.
- Görüşme ve iş yönetimi 1. Aktivitelerin tek bir merkezden yönetilmesini sağlar 1.
- Doküman yönetimi 1. Dokümanlara her yerden erişim ve yönetim imkanı sunar 1.
- Portföy haritası 1. Portföylerin harita üzerinde takip edilmesini sağlar 1.
- Raporlama 15. Bilgilerin hızlı ve kolay analiz edilmesini sağlar 15.
- Kredi hesaplama 1. Kredi hesaplamalarında zaman kazandırır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: