Buradasın
Ekici markasına neden yatırım yapıldı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ekici markasına yapılan yatırımın nedenleri şunlardır:
- Global Büyüme Stratejisi: Ekici, ABD pazarındaki başarısının ardından ihracat ağını genişleterek Avrupa Birliği ülkelerine de açılmak istedi 12.
- Ürün Çeşitliliği ve Kalite: Özel üretim tekniğiyle hazırlanan Lokum Kıvamında Beyaz Peynir, Ekici Süzme Peynir ve aromatik sürülebilir peynirler gibi sevilen ürünlerle pazarda yer almak 13.
- İhracat Hacmini Artırma: 2021-2022 yıllarında ihracat hacmini %48 artırmış olması, markanın uluslararası alanda büyüme potansiyelini gösterdi 34.
- Ülke Ekonomisine Katkı: Gerçekleştirilen ihracatla Türkiye ekonomisine katkı sağlama hedefi 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: