Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ihracat konsorsiyumu, benzer ürün ve hizmetler sunan işletmelerin bir araya gelerek oluşturduğu işbirliği modelidir ve şu işlevleri yerine getirir:
- Maliyet Avantajı: Reklam ve pazarlama giderlerini paylaşarak bireysel işletmeler için maliyetleri düşürür 13.
- Pazar Bilgisi ve Deneyimi: İşbirliği yapan firmalar, pazar tecrübelerini paylaşarak hatalardan kaçınır ve başarı şansını artırır 13.
- Güç Birliği: Birden fazla işletmenin güçlerini birleştirmesi, büyük rakiplerle rekabeti ve pazarlama etkinliğini artırır 13.
- Hızlı Pazarlama: Konsorsiyum üyeleri, yeni pazarlara hızlı bir şekilde giriş yapabilir 13.
- Lojistik ve Destek: Ürünlerin yabancı pazarlarda tanıtılması, satışı, lojistik ve müşteri hizmetleri gibi alanlarda destek sağlar 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: