Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Destinasyonun 4P'si, pazarlama stratejilerinin temel unsurları olan Ürün (Product), Fiyat (Price), Dağıtım (Place) ve Tutundurma (Promotion) kavramlarını ifade eder 12.
- Ürün: Destinasyonun sunduğu tüm ürün veya hizmet özelliklerini kapsar 1. Bu, doğal güzellikler, tarihi yerler, konaklama tesisleri ve turistik aktiviteler gibi unsurları içerir 5.
- Fiyat: Destinasyonun sunduğu ürün veya hizmetlerin fiyatını belirler 2. Bu, turistlerin ödeme yapmaya istekli oldukları miktarı ve destinasyonun rekabet gücünü etkiler 5.
- Dağıtım: Ürün veya hizmetlerin müşterilere ulaştığı kanalları, bölgeleri ve zamanlamaları kapsar 1. Bu, ulaşım ağları, konaklama tesislerinin konumu ve rezervasyon sistemleri gibi unsurları içerir 5.
- Tutundurma: Destinasyonun tanıtımını yapmak için kullanılan reklam, satış teşviki ve halkla ilişkiler gibi faaliyetleri içerir 12. Bu, hedef kitleye ürün veya hizmet hakkında bilgi vererek satın alma davranışını teşvik etmeyi amaçlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: