Buradasın
CarrefourSA'nın logosu neden değişti?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CarrefourSA'nın logosunun neden değiştiğine dair bilgi bulunamadı. Ancak, CarrefourSA logosunun zaman içinde evrim geçirdiği ve her değişimin, perakende pazarlaması etkinliği odaklı, stratejik bir adım olduğu bilinmektedir 2. Logo, grafik tasarım estetiğindeki ve tüketici trendlerindeki değişimlere uyum sağlayacak şekilde, temel değerleri ve görsel kimliği koruyacak şekilde yenilenmiştir 2.
CarrefourSA logosunun mevcut hali, 2009 yılından itibaren kullanılmaktadır 4.
Logo kullanımıyla ilgili detaylı bilgilere, kurumsal.carrefoursa.com adresindeki "Logo Kullanımı" kılavuzundan ulaşılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: