Buradasın
Bowmans stratejik saat kaça ayrılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Düşük fiyat ve düşük katma değer 13. Rekabetçi yöntemin tek yolu fiyatı düşük tutmaktır 1. Ürün veya hizmet ayırt edici değildir ve müşteri çok az değer algılar 13.
- Düşük fiyat 12. Şirketler büyük miktarlarda ürün üretir ve ürünleri hedef pazarda değer kazanır 1.
- Hibrit 13. Bu stratejik pozisyon, ürünlerin katma değerinin tutarlı olması ve düzenli olarak sunulması durumunda etkilidir 1.
- Farklılaşma 13. Şirketler, ortalama bir fiyata kaliteli ürünler sunmaya çalışır ve müşterilerine en yüksek katma değeri sunarak pazarda farklı bir kimlik oluştururlar 1.
- Odaklanmış farklılaşma 13. Bu strateji, lüks ve seçkin ürünleri yüksek kalitede sunan ve yüksek fiyat belirleyen markalar için geçerlidir 1.
- Riskli yüksek marjlar 13. Şirketler, ürünleri için müşterilerin vasat değer olarak algıladığı yüksek fiyatlar belirler 1.
- Tekel fiyatlandırması 13. Şirket, piyasada belirli bir ürünü sunan tek işletme olarak kendini konumlandırır 1.
- Pazar payını kaybetme 13. Bu, şirketin müşterilerin değer verdiği ürün veya hizmetleri sunamaması durumunda ortaya çıkan istenmeyen bir pozisyondur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: