Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Banvit, Brezilyalı gıda şirketi BRF’e, helal gıda pazarında daha güçlü bir oyuncu olabilmek için satıldı 13.
Satış kararının bazı nedenleri:
- Pazar payı artırma hedefi 1. BRF, Banvit ile Türkiye pazarında tüketimi artırmayı ve başta Ortadoğu ve Körfez ülkeleri olmak üzere yakın coğrafyaya ihracat payını yükseltmeyi amaçladı 1.
- Büyüme potansiyeli 3. Türkiye pazarının sunduğu büyüme fırsatları değerlendirildi 3.
- Ticari ve operasyonel sinerji 3. Banvit ve OneFoods’un operasyonlarının birleştirilmesiyle önemli ticari ve operasyonel sinerjilere sahip olunacağı düşünüldü 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: