• Buradasın

    Azerbaycan iş başvurusu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Azerbaycan'da iş başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. İş Teklifi Almak: Azerbaycan'da çalışmak için ilk adım, bir Azerbaycan şirketinden iş teklifi almaktır 1.
    2. Çalışma İzni Başvurusu: İşverenin, yabancı işçi istihdamı için Azerbaycan Devlet Göç Servisi'ne çalışma izni başvurusu yapması gerekir 13. Başvuru için gerekli belgeler şunlardır:
      • Pasaport fotokopisi ve tercümesi 13;
      • İşverenin verdiği iş teklifi veya iş sözleşmesi 1;
      • Vesikalık fotoğraf 1;
      • Sağlık raporu (bulaşıcı hastalık taşımadığını gösteren belge) 1.
    3. Oturma İzni Başvurusu: Çalışma izni alındıktan sonra, Azerbaycan Devlet Göç Servisi'ne geçici oturma izni başvurusu yapılmalıdır 13. Gerekli belgeler:
      • Çalışma izni belgesi 1;
      • Fotoğraf 1;
      • İş sözleşmesi 1.
    4. Vergi ve Sosyal Güvenlik Kayıtları: Azerbaycan'da çalışmaya başladığınızda işvereniniz sizi yerel vergi ve sosyal güvenlik sistemine kayıt ettirir 1.
    5. Sağlık Sigortası: Bazı işverenler, çalışanlarına özel sağlık sigortası sunabilir; bu durumda poliçeyi işvereninizden alabilirsiniz 1.
    6. Yenileme: Çalışma ve oturma izinleri genellikle 1 yıllık sürelerle verilir ve sürenin bitiminden önce yenileme başvurusu yapılmalıdır 1.
    Ayrıca, iş arama sürecinde LinkedIn, Indeed, Jooble gibi uluslararası iş arama sitelerinden de faydalanabilirsiniz 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: