Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Akreditifin devri için şu adımlar izlenmelidir:
- Devredilebilir İbaresi: Akreditifin devredilebilmesi için dokümanlarda "transferable" (devredilebilir) ibaresi yer almalıdır 13.
- Başlangıç Aşaması: Akreditif en baştan devredilebilir olarak açılmalıdır 1.
- Bildirim: Amir banka, devredilebilir akreditifi transfer bankasına bildirir 1.
- Şartların Korunması: Devredilen akreditifin, asıl akreditifin şartlarını taşıması gerekir 1.
- Masraflar: Devir masrafları, aksi kararlaştırılmadıkça, birinci lehtar tarafından karşılanır 1.
- Yazılı Sözleşme ve Bildirim: Devir, yazılı şekilde yapılmalı ve akreditif taraflarından herhangi biri tarafından ödeme bankası ve akreditif bankasına bildirim yapılmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: