Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ABM (Account Based Marketing), pazarlama faaliyetlerinin belirli hesaplar üzerine yoğunlaştırılması sonucunda gerçekleştirilen bir büyüme stratejisidir 13.
ABM'nin temel işlevleri:
- Hedef hesapların belirlenmesi 25. ABM, yüksek fırsat sunan hesaplara odaklanır ve her birini tek kişilik bir pazar olarak görür 25.
- Kişiselleştirilmiş pazarlama 15. Hedef hesaplardaki belirli kişilere özel içerik ve mesajlar sunar 25.
- Satış döngüsünün kısaltılması 12. Gereksiz müşteri adaylarının elenmesiyle satış süreci hızlanır 2.
- Müşteri ilişkilerinin güçlendirilmesi 5. Güvene dayalı ilişkiler kurularak uzun vadeli iş fırsatları yaratılır 5.
- Yatırım getirisinin ölçülmesi 13. Her hesap için yatırım getirisi kolayca ölçülebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: