• Buradasın

    Toygar Tanıtım ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Toygar Tanıtım, promosyon ürünleri üreticisi ve ihracatçısıdır 13.
    Faaliyet alanları:
    • promosyon ürünlerinin toptan ve perakende alım satımı, işçiliği ve ithalatı-ihracatı 4;
    • reklamcılıkla ilgili hediyelik eşya ve promosyon ürünlerinin ticareti 4;
    • promosyon ürünlerinin fason olarak yaptırılması 4.
    Sunduğu bazı ürün grupları:
    • geri dönüşüm notluk ve defterler 1;
    • çikolata ve şeker 1;
    • çakmaklar 1;
    • ajanda ve defterler 1;
    • kalemler 1;
    • promosyon anahtarlık 1;
    • promosyon şapka 1;
    • ilginç ürünler 1;
    • termoslar 1;
    • teknoloji ürünleri 1.
    Firma, İstanbul Bayrampaşa'da bulunmaktadır 15.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Tanıtım amacı nedir?

    Tanıtımın amacı, potansiyel müşterilerin ilgisini çekmek, ürün veya hizmet hakkında bilgi vermek, marka imajını güçlendirmek ve nihayetinde satışları artırmaktır. Tanıtımın diğer amaçları arasında: Farkındalık yaratma. Pazar payı kazanma. Müşteri sadakati oluşturma. Talep yaratma. yer alır.

    Tanıtım nedir kısaca?

    Tanıtım, herhangi bir kişi, kurum, kuruluş, organizasyon ya da oluşumun neler yaptığını, hangi alanlarda ve hangi iş kollarında iyi olduğunu ifade eden yazılardır. Ayrıca, bir ürünün, düşüncenin veya bakış açısının tanıtım ve/veya reklam yoluyla yapılması da tanıtım olarak tanımlanabilir.
    A vibrant Turkish bazaar scene with a diverse crowd engaging in lively conversations, vendors demonstrating products, colorful posters on walls, and a mix of traditional and modern promotional displays.

    Tanıtım çeşitleri nelerdir?

    Tanıtım çeşitleri şu şekilde sınıflandırılabilir: Biçim açısından: sözlü (sesli), yazılı, görüntülü, biçim karmasıyla. Strateji açısından: rekabete göre, ileti kanalına göre. Bilgi çokluğu açısından: yüklü, yüklenmemiş. Süre açısından: uzun süreli, orta süreli, kısa süreli. İçerik açısından: bilgi verici, isteklendirici, benimsetici, imaj yaratıcı. Hedeflenen kitle açısından: bölümlenmemiş, bölümlenmiş, seçimli. Ülke sınırı açısından: iç, dış. İletişim araçları açısından: yayın araçlarıyla, basın araçlarıyla, olay-atmosfer yoluyla. Düzey açısından: makro, mikro. Boyut açısından: siyasi, ekonomik, kültürel, toplumsal, turistik, askeri. Amaç açısından: kar amaçlı, kar amaçsız, satış amaçlı, satış amaçsız. Tutum açısından: saldırgan, ılımlı, edilgen. Kesim açısından: kamu kesimince, özel kesimce. Yönelme açısından: rastgele, sistemli, yoğun, aralıklı. Tanıtma yaklaşımı açısından: halkla ilişkilerle, propagandayla, duyurumla, kişisel temasla, basın ajanslığıyla, bildirsemeyle, diplomasiyle, lobicilikle, geliştirmeyle, reklamcılıkla, sponsorlukla, kamu işleriyle, tanıtma karmasıyla. Sıklığı açısından: sürekli, seyrek. Kapsam açısından: mal, hizmet, düşünce, durum, amaç, örgü, yer. Yürütülme açısından: bireysel, ortaklaşa.