• Buradasın

    İmaj ne anlama gelir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İmaj, bir kişinin, markanın veya kurumun hedef kitle üzerinde bıraktığı genel izlenimdir 13.
    İmaj kavramı şu şekillerde de tanımlanabilir:
    • Öz imaj: Kişinin kendini nasıl gördüğünü ifade eder 1.
    • Algılanan imaj: Başkalarının kişiyi nasıl gördüğünü belirtir 1.
    • İstenen imaj: Kişinin kendini ve başkalarının onu nasıl görmesini istediğini tanımlar 1.
    İmaj, dış görünüş, beden dili, öz güvenli olma ve potansiyel gibi birçok faktörden etkilenir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İmaj çekimi nedir?

    İmaj çekimi, markanın değerlerini, karakterini ve sunduğu deneyimi görsel olarak yansıtmak için yapılan profesyonel çekimlerin tümüdür. İmaj çekimleri, bireylerin ve kurumların kendilerini ifade etme biçimlerinden biridir. İmaj çekimlerinin bazı kullanım alanları: Sosyal medya ve web siteleri. Basılı materyaller. İmaj çekimleri, teknik beceri ve yaratıcı görselleştirmeyi bir araya getirir.

    İmaj nedir ve çeşitleri nelerdir?

    İmaj, bir kişi, kurum veya markanın diğer kişi ve kurumlar üzerinde bıraktığı izlenimdir. İmaj çeşitleri: Kişisel imaj: Bir kişinin dış görünüşü, kişiliği ve davranışlarından oluşan izlenim. Kurumsal imaj: Bir şirketin veya kuruluşun halkın zihnindeki izlenimi. Marka imajı: Bir markanın halkın zihnindeki algısı. Ürün imajı: Bir ürünün halkın zihninde yarattığı izlenim. Ülke imajı: Bir ülkenin diğer ülkelerde nasıl algılandığı. Ortak imaj: Ayna imaj: Kuruluşun kendi algıladığı imaj. Mevcut imaj: Toplumun gerçekte kurum hakkında bildikleri. Pozitif imaj: Güçlü profillere sahip markaların sempati uyandıran imajı. Negatif imaj: Kuruluşların agresif davranışları sonucu oluşan imaj. Dilek imajı: Yeni bir organizasyon oluşturulduğunda, başka hiçbir imajın olmadığı durum.