İmaj, bir kişi, kurum veya markanın diğer kişi ve kurumlar üzerinde bıraktığı izlenimdir. İmaj çeşitleri: Kişisel imaj: Bir kişinin dış görünüşü, kişiliği ve davranışlarından oluşan izlenim. Kurumsal imaj: Bir şirketin veya kuruluşun halkın zihnindeki izlenimi. Marka imajı: Bir markanın halkın zihnindeki algısı. Ürün imajı: Bir ürünün halkın zihninde yarattığı izlenim. Ülke imajı: Bir ülkenin diğer ülkelerde nasıl algılandığı. Ortak imaj: Ayna imaj: Kuruluşun kendi algıladığı imaj. Mevcut imaj: Toplumun gerçekte kurum hakkında bildikleri. Pozitif imaj: Güçlü profillere sahip markaların sempati uyandıran imajı. Negatif imaj: Kuruluşların agresif davranışları sonucu oluşan imaj. Dilek imajı: Yeni bir organizasyon oluşturulduğunda, başka hiçbir imajın olmadığı durum.