Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Almanca çağrı merkezi agentlerinin (müşteri temsilcilerinin) görevleri şunlardır:
- Çağrı karşılama ve sonrası işlemler: Gelen çağrıları cevaplamak, yönetmek ve çağrı sonrası back-office işlemlerini gerçekleştirmek 25.
- Ürün ve hizmet tanıtımı: Çalışılan firmaya göre ürünlerin tanıtımını yapmak 12.
- Dış aramalar: Hedef aramalar dahilinde müşteri verilerine ulaşmak ve dış aramalar yapmak 12.
- Müşteri desteği: Müşterilere telefonda destek vererek firma veya ürün hakkında memnuniyet sağlamak 23.
- Veri kaydı: Tüm görüşmeleri firmanın veritabanına kayıt etmek 2.
- Çözüm ve eylem planı: Müşterilerin istek, şikayet, öneri ve bilgi çağrılarına çözüm ve eylem planı üretmek 23.
Ayrıca, Almanca bilen çağrı merkezi elemanları, global departmanlardaki müşterilerle iletişim kurarak taleplerini veya sorunlarını kayıt altına alır ve ilgili birimlere ileterek çözüm sürecini yönetir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: