Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Afet ve Acil Durum Yönetimi Merkezi'nde bulunan birimler şunlardır:
- Planlama ve Risk Azaltma Dairesi Başkanlığı: Afet ve acil durum müdahale, risk yönetimi ve zarar azaltma planlarını yapar 12.
- Müdahale Dairesi Başkanlığı: Afet ve acil durum esnasında müdahale çalışmalarını yürütür 12.
- İyileştirme Dairesi Başkanlığı: Afet sonrası hayatın normale dönmesini sağlar 12.
- Sivil Savunma Dairesi Başkanlığı: Sivil savunma hizmetlerini planlar ve uygular 12.
- Deprem Dairesi Başkanlığı: Depreme hazırlık, müdahale ve deprem risklerini yönetir 12.
- Bilgi Sistemleri ve Haberleşme Dairesi Başkanlığı: Afet yönetim merkezlerinin haberleşme ve bilgi sistemlerinin standardını belirler 12.
- Eğitim Dairesi Başkanlığı: Afetlerle ilgili eğitici ve bilinçlendirici faaliyetler yürütür 12.
- Gönüllü ve Bağışçı İlişkileri Dairesi Başkanlığı: Gönüllülük ile ilgili tüm konularda koordinasyonu sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: