Buradasın
Yurt dışı eğitim müşavirliği görevleri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yurt dışı eğitim müşavirliğinin görevleri şunlardır:
- Yönetim Hizmetleri: Kanun, tüzük ve yönetmeliklerle verilen görevleri yerine getirmek, gerekli iş bölümünü yapmak ve yazışmaları düzenlemek 14.
- Personel Hizmetleri: Görev alanındaki okullarda görevli personelin bilgi defterlerini tutmak, mevcut yönetici ve öğretmen sayılarını bildirmek 14.
- Eğitim-Öğretim Hizmetleri: Türk kültürünün yabancı ülkelerde korunması ve yayılması için faaliyetlerde bulunmak, eğitim programlarını hazırlamak ve geliştirmek 14.
- Bütçe ve Yatırım Hizmetleri: Okulların bütçe tekliflerini incelemek, ödeneklerin dağıtım ve sarf işlemlerini yapmak 14.
- Araştırma ve İstatistik Hizmetleri: Eğitimle ilgili istatistiki bilgileri toplamak ve değerlendirmek, araştırma ve planlama yapmak 14.
- Denetim ve Rehberlik Hizmetleri: Okulları denetlemek, eksiklikleri gidermek ve öğrencilere rehberlik etmek 14.
- Uluslararası İlişkiler: İlgili ülke makamlarıyla ikili anlaşmaları ve protokolleri izlemek ve değerlendirmek 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: