• Buradasın

    Uzun ince bir yoldayım 3. sınıf hangi kazanım?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    "Uzun ince bir yoldayım" ifadesi, 3. sınıf Türkçe dersinde "dinleme/izleme" kazanımları kapsamında yer alabilir 12. Bu kazanım, öğrencilerin dinlediklerinde geçen olayların gelişimi ve sonucu hakkında tahminde bulunmalarını içerir 13.

    Konuyla ilgili materyaller

    Uzun İnce Yoldayım hangi sınıflara uygun?

    "Uzun İnce Yoldayım" türküsü, 4. sınıf Türkçe derslerinde dinleme metni olarak uygundur.

    Uzun ince bir yoldayım şiirinin unsurları nelerdir?

    "Uzun İnce Bir Yoldayım" şiirinin unsurları şunlardır: 1. Tezat Unsurlar: Şiirde yaşam ve ölüm, gece ve gündüz gibi zıtlıklar işlenir. 2. Metaforlar: "İki kapılı han" ifadesi, doğum ve ölümü simgeler. 3. Doğa ve Günlük Hayat Betimlemeleri: Doğa unsurları ve günlük hayattan örnekler kullanılarak varoluşun gizemi sorgulanır. 4. Felsefi ve Hüzünlü Üslup: Şiir, hüzünlü ve meditatif bir dille yazılmıştır ve insanın dünyadaki geçiciliğini vurgular. 5. Dini ve İnanç Temaları: "Var bir Allah var bir peygamber" gibi ifadelerle inanç mesajları verilir. 6. Nazım Şekli ve Dil: Şiir, koşma türünde yazılmış olup, sade ve akıcı bir dil kullanılır.

    Uzun ince bir yoldayım ilkokulda hangi sınıfta?

    "Uzun İnce Bir Yoldayım" türküsü, ilkokulda 4. sınıfta Türkçe dersinde işlenmektedir.

    3 sınıf kazanımları nelerdir?

    3. sınıf kazanımları, Türkçe, Matematik, Hayat Bilgisi ve Fen Bilimleri derslerinde çeşitli konuları kapsar. Türkçe: Dinleme ve izleme: Metni ana hatlarıyla anlatma, ana fikir ve duyguyu belirleme, sorulara cevap verme. Konuşma: Kelimeleri doğru kullanma, hazırlıksız ve belirli bir konu hakkında konuşma yapma. Okuma: Okuma stratejilerini uygulama, zıt ve eş anlamlı kelimeleri bulma, metin unsurlarını belirleme. Yazma: Kısa ve hikâye edici metinler yazma, başlık belirleme, yönergeler yazma. Matematik: Doğal sayılar: Üç basamaklı sayıları okuma ve yazma, ritmik sayma, basamak değerlerini belirleme. Toplama işlemi: Üç basamaklı sayılarla eldesiz ve eldeli toplama, sayıların toplanma sırasının sonucu değiştirmediğini gösterme. Bölme işlemi: İki basamaklı sayıları bir basamaklı sayılara bölme, bölme işleminde kalan kavramını öğrenme. Kesirler: Bütün, yarım ve çeyrek modellerini kullanma, pay ve payda ilişkisini açıklama. Hayat Bilgisi: Güçlü ve geliştirilmesi gereken yönleri fark etme. Davranışların kendini ve başkalarını nasıl etkilediğini fark etme. Arkadaşlık sürecinde dikkat edilmesi gereken hususları kavrama. Okulun bireysel ve toplumsal katkılarını fark etme. Fen Bilimleri: Doğal ve yapay ışık kaynaklarını öğrenme. Kazanımlar, Milli Eğitim Bakanlığı'nın yeni müfredatına göre düzenlenmiştir.