Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Teşekkür slaytı, genellikle bir sunum veya konuşmanın sonunda yapılır 12. Bu slayt, izleyicilere zaman ve ilgileri için minnettarlık ifade etmek, marka veya mesajı son bir kez vurgulamak ve iletişim bilgilerini sağlamak için kullanılır 1.
Teşekkür slaytı, aşağıdaki durumlarda uygun olabilir:
- Satış konuşmaları 1. Sunumun kritik bir parçası olarak mesajın güçlendirilmesine yardımcı olur 1.
- Açılış konuşmaları veya konferans sunumları 1. Konuşmanın tonunu yansıtmak ve izleyicilere ilham vermek için fırsat sunar 1.
Teşekkür slaytı, sunum doğrudan bir soru-cevap oturumuna dönüştüğünde veya zor haberler verilmesi gerektiğinde uygun olmayabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: