Buradasın
Sosyal işler müdürlüğü YKS yardımı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından YKS yardımı için başvurular, öğrencinin ikamet ettiği ildeki Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı üzerinden yapılmaktadır 12.
Başvuru süreci şu adımları içerir:
- Gerekli belgeler: Öğrenci belgesi, ailenin gelir durumunu gösteren belgeler ve öğrencinin öğrenim gördüğü okuldan alınacak başarı belgesi 1.
- Başvuru: Başvuru, öğrencinin kendisi veya velisi tarafından şahsen veya posta yoluyla yapılabilir 1.
- Değerlendirme: Başvurular, vakıf tarafından oluşturulan bir komisyon tarafından öğrencinin başarı durumu, ailenin gelir durumu ve diğer sosyal kriterler göz önünde bulundurularak değerlendirilir 1.
- Ödeme: Başvuruları olumlu değerlendirilen öğrencilere, her ay için asgari ücretin %60’ı tutarında ödeme yapılır ve bu ödeme öğrencinin banka hesabına yatırılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: