Buradasın
Semih Yalman'ın nasıl marka olunur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Semih Yalman'ın "marka olmak" ile ilgili bazı görüşleri:
- Uzun vadeli kişilik oluşturma: Marka olmak, iki televizyon reklamıyla meşhur olmaktan ziyade uzun vadeli bir kişilik oluşturmayı gerektirir 24.
- Güven kazanma: Tüketicilerin güveneceği isimler marka olur ve güven kazanmak, her ilişkide olduğu gibi zor ama değerlidir 34.
- Her işin markanın bir parçası olması: Yapılan her iş, kişinin markasının bir parçası olur 34.
- İçselleşme ve netlik: Marka yolculuğunda içselleşmek ve net olmak, daha gerçek algılanmayı sağlar 5.
Ayrıca, Semih Yalman'ın CNBC-e'de "Nasıl Marka Olunur?" adlı bir programı bulunmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: