Buradasın
Selçuk Üniversitesi staj yönergesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Selçuk Üniversitesi'nde staj yönergesi aşağıdaki adımlarla gerçekleştirilir:
- Staj Başvuru Formu: Öğrenci, staj yapmak istediği işletme ile stajın başlama ve bitiş tarihlerini gösteren dilekçeyi doldurur 13.
- Staj Sicil Fişi: İşyeri staj sorumlusu tarafından doldurulan ve staj süresince yapılan çalışmaları değerlendiren basılı belge, stajın sonuna kadar doğrudan Müdürlüğe gönderilir 1.
- Staj Raporu: Öğrenci, staj kurulunca belirlenecek formata uygun olarak staj çalışmalarını raporlar ve Program Staj Kuruluna teslim eder 13.
- Anket Formu: Staj sonunda doldurulan anket formu da Program Staj Kuruluna teslim edilir 1.
Ek Adımlar:
- Staj yapacak öğrenciler, staj başvuru formu, kabul belgesi ve nüfus cüzdanının fotokopisini staj takviminde belirtilen son tarihten önce Program Staj Kuruluna teslim eder 1.
- Staja devam zorunlu olup, mazeretli devamsızlıklar toplam staj süresinin yarısını geçemez 1.
- Staj işlemleri ile ilgili tüm evraklar, internet sitesinden indirilerek doldurulabilir veya öğrenci işleri personelinden temin edilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: