Buradasın
Selçuk Üniversitesi staj yönergesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Selçuk Üniversitesi staj yönergesine göre staj yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Staj Başvuru Formu Doldurma: Öğrenci, staj yapmak istediği işletmeyi belirten ve stajın başlama ve bitiş tarihlerini gösteren staj başvuru formunu doldurur 15.
- İş Yerine Başvuru: Staj başvuru formu ile iş yerine başvurulur ve iş yeri tarafından kabul edilirse form iş yerine imzalatılır 2.
- Belgelerin Teslimi: İş yeri tarafından imzalanan başvuru formu Bölüm Başkanlığına iletilir 2.
- Sigorta İşlemleri: Staj uygulamasının yapılacağı tarihler için kaza sigortası başvuruları öğrenci tarafından öğrenci işlerine yapılır 2.
- Staj Yapma: Takvimde belirtilen tarihlerde staj uygulaması yapılır 2.
- Staj Defterini Doldurma: Staj defteri, staj uygulaması esnasında yapılan işlerle doldurulur 2.
- Defterin Teslimi: Staj defteri, staj takviminde belirtilen normal teslim tarihi veya mazeretli teslim tarihlerinde şahsen ya da ilgili birime posta ile teslim edilir 2.
Staj yönergesinin detayları için Selçuk Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Staj Yönergesi incelenebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: