• Buradasın

    Selçuk Üniversitesi öğrenci postası nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Selçuk Üniversitesi öğrenci postası (e-posta) almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. Üniversitenin E-posta Politikasını İnceleyin: Selçuk Üniversitesi'nin e-posta politikası ve gerekli bilgiler genellikle üniversitenin web sayfasında yer alır 4.
    2. Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) Hesabını Aktifleştirin: Üniversiteye kaydolduktan sonra size verilen OBS hesabı üzerinden e-posta hesabınızı aktifleştirebilirsiniz 4.
    3. Gerekli Formları Doldurun: Bazı üniversiteler, e-posta adresi alabilmek için özel form gerektirebilir. Bu formu doldurup ilgili birime teslim etmeniz gerekebilir 4.
    4. Aktivasyon Linkini Takip Edin: Üniversite, e-posta adresinizi aktifleştirmek için size bir aktivasyon linki gönderecektir. Bu link üzerinden işlemleri tamamlayın 4.
    Selçuk Üniversitesi'nde e-posta başvuruları, bağlı bulunulan birimde EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) üzerinden taleple oluşturulmaktadır 23.
    Detaylı bilgi ve destek için Selçuk Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile iletişime geçilebilir:
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Selçuk edu öğrenci girişi nasıl yapılır?

    Selçuk Üniversitesi öğrenci girişi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: obis.selcuk.edu.tr. ensbis.selcuk.edu.tr. Giriş işlemleri sırasında sorun yaşanması durumunda, üniversitenin Öğrenci İşleri veya Bilgi İşlem Merkezi gibi birimlerinden destek alınabilir.

    Selçuk Üniversitesi e-posta doğrulama nasıl yapılır?

    Selçuk Üniversitesi e-posta doğrulama işlemi hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, Selçuk Üniversitesi personel e-posta hesabına giriş yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. eposta.selcuk.edu.tr adresine gidilir. 2. Kullanıcı adı kısmına `@selcuk.edu.tr` eklenerek, parola girilir. 3. "Beni hatırla" seçeneği işaretlenerek oturum açılır. Eğer e-posta başvurusu yapılması gerekiyorsa, bu işlem bağlı bulunulan birimde EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) üzerinden taleple oluşturulabilir. E-posta başvuruları için Selçuk Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile iletişime geçilebilir: E-posta: [email protected] Telefon: 0 (332) 241 00 41.

    Selçuk Üniversitesi'nde hangi mail sistemi kullanılıyor?

    Selçuk Üniversitesi'nde iki farklı mail sistemi kullanılmaktadır: 1. Personel E-Posta Sistemi: Bu sistem, @selcuk.edu.tr uzantılı e-posta adresleri için kullanılır ve giriş yapmak için eposta.selcuk.edu.tr adresi kullanılır. 2. Öğrenci E-Posta Sistemi: Lisansüstü, lisans ve önlisans öğrencileri için ogrposta.selcuk.edu.tr adresi üzerinden Zimbra Web Client ile erişim sağlanır.

    Selçuk edu öğrenci mailine nasıl girilir?

    Selçuk Üniversitesi'nin edu uzantılı öğrenci mailine giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Web Tarayıcısını Açın: Herhangi bir web tarayıcısını kullanarak ogrposta.selcuk.edu.tr adresine gidin. 2. Kullanıcı Adı ve Şifre Girişi: "Zimbra Web Client" bölümünde kullanıcı adınızı (öğrenci numaranız) ve şifrenizi girerek sisteme giriş yapın. Şifremi Unuttum Durumu: Eğer şifrenizi unuttuysanız, lisans ve önlisans öğrencileri öğrenci işleri bürosundan yeni şifre talep edebilir; lisansüstü öğrencileri ise enstitü otomasyonundan şifremi unuttum prosedürünü işletebilir.