Buradasın
Selçuk Üniversitesi öğrenci postası nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Selçuk Üniversitesi öğrenci postası (e-posta) almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Üniversitenin E-posta Politikasını İnceleyin: Selçuk Üniversitesi'nin e-posta politikası ve gerekli bilgiler genellikle üniversitenin web sayfasında yer alır 4.
- Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) Hesabını Aktifleştirin: Üniversiteye kaydolduktan sonra size verilen OBS hesabı üzerinden e-posta hesabınızı aktifleştirebilirsiniz 4.
- Gerekli Formları Doldurun: Bazı üniversiteler, e-posta adresi alabilmek için özel form gerektirebilir. Bu formu doldurup ilgili birime teslim etmeniz gerekebilir 4.
- Aktivasyon Linkini Takip Edin: Üniversite, e-posta adresinizi aktifleştirmek için size bir aktivasyon linki gönderecektir. Bu link üzerinden işlemleri tamamlayın 4.
Selçuk Üniversitesi'nde e-posta başvuruları, bağlı bulunulan birimde EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) üzerinden taleple oluşturulmaktadır 23.
Detaylı bilgi ve destek için Selçuk Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ile iletişime geçilebilir:
- E-posta: bim@selcuk.edu.tr 23.
- Telefon: 0 (332) 223 43 11 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: