• Buradasın

    Selçuk Üniversitesi'nde hangi mail sistemi kullanılıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Selçuk Üniversitesi'nde iki farklı mail sistemi kullanılmaktadır:
    1. Personel E-Posta Sistemi: Bu sistem, @selcuk.edu.tr uzantılı e-posta adresleri için kullanılır ve giriş yapmak için eposta.selcuk.edu.tr adresi kullanılır 1.
    2. Öğrenci E-Posta Sistemi: Lisansüstü, lisans ve önlisans öğrencileri için ogrposta.selcuk.edu.tr adresi üzerinden Zimbra Web Client ile erişim sağlanır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Selçuk Üniversitesi e-posta doğrulama nasıl yapılır?
    Selçuk Üniversitesi'nde e-posta doğrulama işlemi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir: 1. Üniversitenin web sitesine giriş yapın: www.selcuk.edu.tr adresine gidin. 2. Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) bölümüne erişin: Ana sayfada "Öğrenci" veya "Öğrenci Bilgi Sistemi" ile ilgili bir bölüm bulun ve bu bölüme tıklayın. 3. Şifre alma seçeneğine tıklayın: İlk kez giriş yapıyorsanız veya şifrenizi unuttuysanız, "Şifre Al" veya "Şifremi Unuttum" seçeneğine tıklayın. 4. Gerekli bilgileri doldurun: T.C. kimlik numaranız veya öğrenci numaranız gibi kimlik bilgilerinizi girin. 5. E-posta kontrolü yapın: Şifre talep ettikten sonra, kayıtlı e-posta adresinize yeni şifre veya şifre sıfırlama linkinin gönderileceği bir bildirim alacaksınız, bu e-postayı kontrol edin. 6. Yeni şifre oluşturun: E-posta ile gelen bağlantıyı takip ederek yeni bir şifre oluşturun. 7. Otomasyon sistemine giriş yapın: Yeni şifrenizle birlikte öğrenci otomasyon sistemine giriş yapabilirsiniz. Eğer bu adımlar sonucunda herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, Selçuk Üniversitesi'nin öğrenci işleri veya IT destek birimine ulaşarak yardım alabilirsiniz.
    Selçuk Üniversitesi e-posta doğrulama nasıl yapılır?
    Zimbra mail Selçuk Üniversitesi nedir?
    Zimbra Mail, Selçuk Üniversitesi'nde öğrencilerin kullandığı e-posta hizmetidir. Bu hizmet sayesinde öğrenciler, @ogr.selcuk.edu.tr uzantılı e-posta hesaplarına erişebilir ve e-posta işlemlerini gerçekleştirebilirler.
    Zimbra mail Selçuk Üniversitesi nedir?
    Selçuk web mail nasıl alınır?
    Selçuk Üniversitesi web mail hesabı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) üzerinden E-Posta Talep Formu doldurmak. 2. Talep formu, başkanlığa ulaştıktan sonra mail adresi açılacak ve ilgili personele, formda belirtilen telefonlardan ulaşılıp adres ve parola bilgileri verilecektir. 3. Formda eksik bilgi olması veya telefon ve diğer iletişim araçlarıyla başvurulması durumunda, mail adresi açılması mümkün olmayacaktır. Mail sistemine giriş yapmak için https://eposta.selcuk.edu.tr adresini kullanmak gerekmektedir.
    Selçuk web mail nasıl alınır?
    Selçuk Üniversitesi öğrenci postası nasıl alınır?
    Selçuk Üniversitesi'nde öğrenci postası almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Üniversitenin e-posta politikasını inceleyin. 2. Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) hesabınızı aktifleştirin. 3. Gerekli formları doldurun. 4. Aktivasyon linkini takip edin. 5. Edu mailinizi kullanmaya başlayın. Ayrıca, Selçuk Üniversitesi'nde e-posta başvurusu, bağlı bulunduğunuz birimde EBYS üzerinden taleple oluşturulabilir.
    Selçuk Üniversitesi öğrenci postası nasıl alınır?
    Selçuk edu öğrenci mailine nasıl girilir?
    Selçuk Üniversitesi'nin edu uzantılı öğrenci mailine giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Web Tarayıcısını Açın: Herhangi bir web tarayıcısını kullanarak ogrposta.selcuk.edu.tr adresine gidin. 2. Kullanıcı Adı ve Şifre Girişi: "Zimbra Web Client" bölümünde kullanıcı adınızı (öğrenci numaranız) ve şifrenizi girerek sisteme giriş yapın. Şifremi Unuttum Durumu: Eğer şifrenizi unuttuysanız, lisans ve önlisans öğrencileri öğrenci işleri bürosundan yeni şifre talep edebilir; lisansüstü öğrencileri ise enstitü otomasyonundan şifremi unuttum prosedürünü işletebilir.
    Selçuk edu öğrenci mailine nasıl girilir?