• Buradasın

    Resertification başvurusu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Resertifikasyon başvurusu yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. HRCI için:
      • Online profil oluşturma 2. HRCI web sitesinde bir online profil oluşturulur ve burada recertifikasyon faaliyetleri kaydedilir 2.
      • Kredi saatlerinin toplanması 2. 45/60 HR ile ilgili kredi saati toplanır (en az biri etik temalı olmalıdır) 2.
      • Başvuru yapma 2. Gerekli 60 saat tamamlandığında, başvuru ve ödeme online olarak yapılır 2.
    2. NREMT için:
      • Eğitim profilinin oluşturulması 3. NREMT.org üzerinden bir hesap açılır ve EMS ajansı ile ilişkilendirilir 3.
      • Devam eden eğitim saatlerinin girilmesi 3. Tamamlanan eğitim saatleri, "Recert Cycle" kapsamında olmalı ve OEMS veya CAPCE onayına sahip olmalıdır 3.
      • Eğitim profilinin sunulması 3. Eğitim profili, TO incelemesi ve onayı için sunulur 3.
    3. IAEM için:
      • Ücret ödeme 4. Resertifikasyon ücreti ödenir (üyeler için 280$, üye olmayanlar için 360$) 4.
      • Başvuru yapma 4. Resertifikasyon gereksinimleri, beşinci yılın 31 Aralık saat 23:59'a kadar karşılanmalı ve başvuru yapılmalıdır 4.
    Resertifikasyon süreci ve gereksinimleri, sertifikanın türüne ve kuruma göre değişiklik gösterebilir. Detaylı bilgi için ilgili kurumların web sitelerini ziyaret etmek veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Resertifikasyona kimler başvurabilir?

    Resertifikasyon için başvuru yapabilecek kişiler şunlardır: İnfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji uzmanları. Diyaliz sertifikası sahipleri. Acil tıp yeterlik belgesi sahipleri.

    Sertifikasyon belgesi nasıl alınır?

    Sertifikasyon belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Eğitim Programına Kayıt: İlgili kurum, üniversite veya yetkili kuruluşun düzenlediği eğitim programına kayıt olunur. 2. Derslerin Tamamlanması: Eğitim süresi ve içeriği, programa göre değişir. 3. Sınav veya Değerlendirme: Bazı programlarda devam zorunluluğu varken bazılarında sınav, proje veya uygulamalı değerlendirme süreci bulunur. 4. Başarı: Belirlenen başarı kriterlerini karşılayan katılımcılar, eğitim sonunda sertifika almaya hak kazanır. 5. Sertifika Alımı: e-Devlet üzerinden sorgulanabilir sertifikalar, sınavdan başarılı puan alınması ve gerekli prosedürlerin tamamlanmasını takiben sisteme yüklenir. Sertifika veren kurumlar arasında üniversiteler, enstitüler, özel eğitim kurumları, mesleki eğitim merkezleri ve online eğitim platformları bulunur. Ücretsiz sertifikalar, genellikle halk eğitim merkezlerinden alınabilir ancak kurslar talebe göre açıldığı için her dönemde kayıt mümkün olmayabilir.

    Resertifikasyon başvuru dilekçesi nereye gönderilir?

    Resertifikasyon başvuru dilekçesinin nereye gönderilmesi gerektiği, başvurunun yapıldığı kuruma göre değişiklik gösterebilir. Bazı kurumlar için başvuru adresi: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Beyhekim Eğitim ve Araştırma Hastanesi: Başvuru formu ve gerekli belgeler, yasemin.elmas@saglik.gov.tr adresine gönderilmelidir. Klimik Derneği: Resertifikasyon başvuru dosyaları, her yıl Eylül ayında İHKMEYK Yürütme Kurulu Başkanlığına iletilmelidir. Acil Tıp Yeterlik Kurulu: Başvuru dilekçesi, belge geçerlik son tarihinden sonra en geç 20 gün içinde atyk@aciltipyeterlik.org adresine gönderilmelidir. Başvuru yapılacak kurumun güncel iletişim bilgilerini kontrol etmek önemlidir.

    Resertifikasyon başvuru formu nereden alınır?

    Resertifikasyon başvuru formunun nereden alınacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, resertifikasyon başvuru formu örnekleri aşağıdaki sitelerde bulunabilir: shgm.saglik.gov.tr. turkpath.org.tr. Resertifikasyon başvurularıyla ilgili güncel bilgiler için ilgili meslek derneklerinin veya kurumların internet siteleri takip edilmelidir.