Buradasın
Özyeğin zorunlu staj belgesi nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Özyeğin Üniversitesi'nde zorunlu staj belgesi almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Staj Başvurusu: Staj yapılacak yer belirlendikten sonra, ilgili staj birimi veya insan kaynakları departmanı ile iletişime geçilerek başvuru yapılmalıdır 2. Başvuru formunda genellikle özgeçmiş, transkript ve fotoğraf gibi belgeler istenir 2.
- Gerekli Bilgilerin Doldurulması: Zorunlu staj belgesi, öğrencinin, iş yerinin ve okulun doldurması gereken üç bölümden oluşur 1. Belgede staj yapacak öğrencinin adı, soyadı, T.C. kimlik numarası, iletişim bilgileri, staj başlama ve bitiş tarihi gibi bilgiler yer alır 13.
- Onay ve Sigorta İşlemleri: Staj Komisyonu'nun uygun görmesiyle staj yapılacak firma, bölüm ve staj dönemi onaylanır 1. Üniversite, staj süresince öğrencilerin sigortasını yapar 13.
- Belgenin Teslimi: Staj tamamlandıktan sonra, staj birimi veya staj yapılan yer tarafından verilen zorunlu staj belgesi teslim alınmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: