Buradasın
OMÜ personel şube ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Personel Daire Başkanlığı, üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yürütür 12.
Başlıca görevleri:
- Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemlerini yürütmek 12;
- İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamak 12;
- 2547, 2914, 657 sayılı kanunlar ve ilgili yönetmeliklere bağlı olarak akademik ve idari personelin her türlü özlük işlemlerini gerçekleştirmek 12.
İletişim bilgileri:
- Adres: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlük Binası, Kurupelit Kampüsü, 55139 Atakum/Samsun 2.
- Telefon: 0362 312 19 19 / 7200 2.
- E-posta: personeldb@omu.edu.tr 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: