Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Okul memuru, okulların sorunsuz çalışmasını sağlayan perde arkasındaki profesyonellerdir 5.
Okul memurlarının bazı görevleri:
- İdari görevler: Sarf malzemeleri sipariş etme, onarımları düzenleme, toplantıları planlama, yemek hizmetleri sipariş etme ve kayıt tutma 5.
- Öğrenci desteği: Ders seçimi veya yeni derslere kayıt konusunda öğrencilere rehberlik etme 5.
- Sınıf desteği: Devam kayıtları, transkriptler, disiplin işlemleri ve notlar gibi öğrenci kayıtlarını tutma 5.
- Öğretmen desteği: Yoklama alma ve not kaydetme gibi sınıf desteği sağlama 5.
- Diğer görevler: Veli-öğretmen konferansları ve okul etkinliklerini koordine etme 5.
Okul memurlarının maaşları, eğitim düzeylerine, deneyim yıllarına ve okul bölgesinin büyüklüğüne ve konumuna göre değişir 5.
Okul müdürü ise bir okulun en üst düzey yöneticisi olarak görev yapar 2.
Okul müdürlerinin bazı görevleri:
- Öğretmenleri ve personeli yönetmek 2.
- Okulun bütçesini yönetmek 2.
- Eğitim programlarını ve öğretim metotlarını belirlemek 2.
- Öğrenci davranışlarını izlemek ve disiplin konularında kararlar almak 2.
- Okul etkinliklerini planlamak ve yürütmek 2.
- Okulun genel işleyişini denetlemek ve velilerle iletişim kurmak 2.
Okul müdürlerinin maaşları, deneyimleri, çalıştıkları bölgeye ve okulun büyüklüğüne göre değişebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: