Buradasın
Öğrenci kulüpleri meb gov tr nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Öğrenci kulüpleri MEB'de e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi üzerinden oluşturulur ve yönetilir 12. İşte adımlar:
- Kulüp Kurulumu: Okul yönetimi, bir sonraki eğitim ve öğretim yılı için kulüplere kayıtlar başlamadan önce, kulübün adını, türünü ve öğrenci kontenjanını belirler 1.
- Kayıt İşlemleri: Kulüp kayıtları, okul müdürlüğü tarafından e-Okul sistemine yapılır 1.
- Sosyal Etkinlik Modülü: Sosyal etkinlikler kurulu başkanı, e-Okul sisteminde "Okul Kulüp Tanımlama" ekranını seçer ve yeni kulüp ekler 2.
- Kulüp Danışman Öğretmeni: Her kulüp için bir danışman öğretmen belirlenir ve bu öğretmen, kulübün etkinliklerini planlar ve yürütür 3.
- Öğrenci Kaydı: Sınıf/şube rehber öğretmeni, öğrencilerin ilgi ve isteklerine göre onları kulüplere kaydeder ve bu bilgileri Sosyal Etkinlik Modülüne işler 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: