Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Netnografi yöntemine örnek olarak, aşağıdaki araştırmalar gösterilebilir:
- Arabesk ve Türk Sanat Müziği Tüketicileri 1. Cebeci (2014), bu müzik türlerinin tüketicilerinin temel özelliklerini, isteklerini ve davranışlarını netnografi yöntemiyle araştırmıştır 1.
- Konaklama Sektöründe Müşteri Deneyimi 1. Erciyas (2015), çevrimiçi ortamdaki müşteri yorumlarını analiz ederek, konaklama sektöründe müşteri deneyimi ve marka sadakati arasındaki ilişkiyi incelemiştir 1.
- Apple Newton Marka Topluluğu 1. Muniz ve Schau (2005), resmi olarak üretimi durdurulmuş bir marka olan Apple Newton etrafında toplanan bir marka topluluğunu netnografi yöntemiyle incelemişlerdir 1.
- Nutella Marka Topluluğu 2. Cova ve Pace (2006), günlük bir tüketim ürünü olan Nutella markasının marka topluluğunu analiz ederek, tüketicilerin kendilerini ve markanın kendileri için ne ifade ettiğini keşfettiler 2.
- Online Market Web Sitesi 3. Nivea, insanların karşılanmamış beklentilerini keşfetmek için bir netnografi araştırması yaptırarak, insanların kıyafette leke bırakmasından yakındıklarını saptamış ve buna göre Invisible Deodorant ürününü yaratmıştır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: