Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Modül, belirli bir konu veya beceri alanına odaklanan, bağımsız ve tamamlanabilir bir eğitim birimidir 4. Modüller, net öğrenme hedefleri, öğretim materyalleri, uygulamalı etkinlikler ve değerlendirme bileşenlerini içerir 4. Video derslerden interaktif etkinliklere, yazılı materyallerden dijital platformlara kadar çeşitli şekillerde sunulabilir 4.
Eğitim planı ise, bir programın ilgili bilim alanlarındaki bilimsel bilgi birikimini ve buna bağlı olarak gerekli mesleki bilgi, beceri ve değerleri kazandırmayı içeren derslerin, belirli zaman aralıkları dâhilinde ve ön koşul ilişkisine göre düzenlenmesidir 3. Eğitim planı, katılımcıların kendi hızlarında öğrenmelerine olanak tanır ve ilerlemeleri değerlendirme araçları ile izlenebilir 4.
Eğitim planları, genellikle şu unsurları içerir:
- Dersler 3. Teorik dersler, uygulamalı dersler, atölye çalışmaları, laboratuvar uygulamaları, stajlar ve seminerler gibi çeşitli türleri kapsar 3.
- Program yeterlilikleri 3. Eğitim planında yer alan dersler, programdan mezun olacak bir öğrencinin sahip olması gereken niteliklerle örtüşmelidir 3.
- Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikleri Çerçevesi (TYYÇ) ve Avrupa Yükseköğretim Yeterlilikleri Çerçevesi (AYÇ) 3. Eğitim planındaki derslerin amacı, içeriği ve öğrenme çıktıları, bu çerçevelerde öngörülen düzeyler ve niteliklerle tutarlı olmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: