• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    MEBİ, Millî Eğitim Bakanlığı tarafından geliştirilen, lise düzeyindeki öğrencilerin üniversiteye hazırlık sürecinde hedeflerine daha etkin şekilde ulaşabileceği, yenilikçi ve öğrenme süreçlerini tamamen kendilerine göre şekillendirebileceği bireysel öğrenme platformudur 123.
    MEBİ'nin bazı özellikleri:
    • Modüller: YKS Hazırlık, Okul Dersleri, Deneme/Yazılıya Hazırlanıyorum, Çalışma Planı, Raporlama ve Rehberlik gibi 6 ana modülden oluşur 134.
    • İçerikler: Konu anlatım videoları, konu özetleri, video çözümlü sorular, çıkmış sorular ve adaptif test ekranları gibi zengin içerikler sunar 13.
    • Yapay Zeka Desteği: Öğrencilerin öğrenme izlerini takip ederek çalışma planlarını yeniden şekillendirmelerine yardımcı olur 13.
    • Ücretsiz Erişim: Öğrenci, mezun ve öğretmenler eba, e-devlet veya mebbis şifreleri ile giriş yaparak tüm içerikleri ücretsiz kullanabilir 14.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Eba ve mebi aynı mı?

    Hayır, EBA (Eğitim Bilişim Ağı) ve MEBİ (Millî Eğitim Bakanlığı Bireysel Öğrenme Platformu) aynı değildir, ancak ilişkilidir. EBA, genel olarak eğitim materyalleri, ders içerikleri ve çeşitli kaynaklara erişim sağlayan bir platformdur.

    MEB'in diğer adı nedir?

    MEB'in diğer adı Milli Eğitim Bakanlığı'dır. Ancak, tarih boyunca MEB farklı isimlerle de anılmıştır, örneğin: Milli Eğitim Teşkilatı; Maarif Vekaleti.

    Mebi platformu kimin?

    MEBİ platformu, Milli Eğitim Bakanlığı'na aittir.

    Meb'in amacı nedir?

    Milli Eğitim Bakanlığı'nın (MEB) temel amacı, Türkiye'deki eğitim sistemini planlamak, geliştirmek ve yürütmektir. MEB'in bazı diğer amaçları: Okul öncesi, ilk ve orta öğretim çağındaki öğrencileri bedenî, zihnî, ahlakî, manevî, sosyal ve kültürel nitelikler yönünden geliştirmek. Kız öğrencilerin, engellilerin ve toplumun özel ilgi bekleyen diğer kesimlerinin eğitime katılımını yaygınlaştırmak. Özel yetenek sahibi kişilerin bu niteliklerini koruyucu ve geliştirici özel eğitim ve öğretim programları uygulamak. Yükseköğretim kurumları dışındaki eğitim ve öğretim kurumlarını açmak, açılmasına izin vermek ve denetlemek. Eğitime erişimi kolaylaştıran politikalar geliştirmek ve uygulamak.