Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LMS'de gelişim planı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Eğitim Stratejisinin Tanımlanması 1. Bu aşamada, organizasyonun hedefleri ve kullanıcı adoption'u göz önünde bulundurularak net hedefler ve bir uygulama planı oluşturulmalıdır 1.
- İçerik Oluşturma 1. Eğitim hedeflerine ve hedef kitleye uygun, ilgi çekici ve bilgilendirici materyaller geliştirilmelidir 12.
- Kullanıcı Deneyiminin İyileştirilmesi 1. LMS'nin kullanıcı dostu olmasını sağlamak için arayüz, tema, marka unsurları ve login seçenekleri gibi unsurlar gözden geçirilmelidir 1.
- İletişim ve Pazarlama Planı 1. Ürün güncellemeleri, pazarlama hedefleri ve iletişim stratejileri belirlenmelidir 1.
- Teknik Kurulum ve Entegrasyonların Gözden Geçirilmesi 1. Sistemin diğer yazılımlarla entegrasyonu ve kullanıcı rolleri gibi teknik detaylar kontrol edilmelidir 1.
- Test 1. Kullanıcı deneyimini ve sistemin işlevselliğini değerlendirmek için kapsamlı testler yapılmalıdır 14.
- Lansman 1. LMS, tüm hazırlıklar tamamlandıktan sonra müşterilere sunulmalıdır 1.
- Sürekli Optimizasyon ve Bakım 1. Geri bildirim toplanarak, sistem düzenli olarak güncellenmeli ve iyileştirilmelidir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: