• Buradasın

    Kurumsal iletişim el kitabı kaç sayfa?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    "Kurumsal İletişimin El Kitabı" adlı eser 369 sayfadır 145.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Kurumsal İletişimin El Kitabı ne anlatıyor?

    Kurumsal İletişimin El Kitabı, kurumların tüm hedef kitleleriyle iletişimini doğru ve etkin bir şekilde yönetmeleri için tüm iletişim etkinliklerini çatısı altında toplayan bir olgu olan kurumsal iletişimi ele alır. Kitapta ele alınan bazı konu başlıkları şunlardır: kurumsal iletişim ve marka yönetimi; kurumsal iletişimin fonksiyonları; kurumsal reklam; kurum kimliği; kurumsal iletişimde iç mekan kullanımı; kurumsal iletişimde sosyal sorumluluk; kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler; kurumsal iletişim ve pazarlama; kurumsal iletişim ve sponsorluk; kurumsal iletişim yönetimi; kurumsal iletişimde imaj yönetimi; kurumsal itibar yönetimi; kurumsal iletişimin dijital dönüşümü. Kitap, ayrıca kurum ve kuruluşların üst yönetiminin yönetim anlayışından paydaş ilişkisine, çalışan memnuniyeti ve verimliliğinden tedarikçilere, medyaya, siyasete, kültüre kadar uzanan geniş bir alanda kurumsal iletişim uygulamalarının önemine de dikkat çeker.

    Kurumsal iletişimde hangi bölümler var?

    Kurumsal iletişim departmanında yer alan bazı bölümler şunlardır: Kurum içi iletişim. Halkla ilişkiler. Sponsorluk. Kurumsal reklamcılık. Satış ve geliştirme. Pazarlama. Sergi ve fuarcılık. Kurumsal iletişim departmanı, kurumların işleyişine göre farklı bölümlere ayrılabilir.