Kurumsal İletişimin El Kitabı, kurumların tüm hedef kitleleriyle iletişimini doğru ve etkin bir şekilde yönetmeleri için tüm iletişim etkinliklerini çatısı altında toplayan bir olgu olan kurumsal iletişimi ele alır. Kitapta ele alınan bazı konu başlıkları şunlardır: kurumsal iletişim ve marka yönetimi; kurumsal iletişimin fonksiyonları; kurumsal reklam; kurum kimliği; kurumsal iletişimde iç mekan kullanımı; kurumsal iletişimde sosyal sorumluluk; kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler; kurumsal iletişim ve pazarlama; kurumsal iletişim ve sponsorluk; kurumsal iletişim yönetimi; kurumsal iletişimde imaj yönetimi; kurumsal itibar yönetimi; kurumsal iletişimin dijital dönüşümü. Kitap, ayrıca kurum ve kuruluşların üst yönetiminin yönetim anlayışından paydaş ilişkisine, çalışan memnuniyeti ve verimliliğinden tedarikçilere, medyaya, siyasete, kültüre kadar uzanan geniş bir alanda kurumsal iletişim uygulamalarının önemine de dikkat çeker.