Buradasın
KMÜ personel alımı başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) personel alımı başvurularının nasıl yapılacağına dair güncel bilgiler şu şekildedir:
- Başvuru Şekli: Başvurular, e-Devlet üzerinden "Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım" hizmeti veya "Kariyer Kapısı" (isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) internet adresi üzerinden yapılmaktadır 35.
- Başvuru Tarihleri: Örneğin, 2025 yılı için başvuruların 20 Ocak - 3 Şubat tarihleri arasında yapılması planlanmaktadır 4.
- Gerekli Belgeler: Başvuru sırasında diploma, kimlik kartı fotokopisi, KPSS sonuç belgesi, SGK tescil ve hizmet dökümü, vesikalık fotoğraf gibi belgelerin yüklenmesi gerekmektedir 25.
- Birden Fazla Pozisyona Başvuru: Adaylar birden fazla pozisyona başvuru yapamamaktadır 35.
- Şahsen veya Posta ile Başvuru: Şahsen başvuru alınmamakta, posta veya diğer yollarla yapılan müracaatlar kabul edilmemektedir 35.
Daha fazla bilgi için KMÜ Personel Daire Başkanlığı ile iletişime geçilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: