Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de ders notu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hücrelere veri girişi: Notlar, hücrelere yazılarak girilebilir 3.
- Açıklama ekleme: Hücreye sağ tıklayıp "Açıklama Ekle" seçeneği seçilerek veya Shift+F2 kısayolu kullanılarak basit notlar eklenebilir 2.
- Notları düzenleme veya silme: Notu düzenlemek için hücreye sağ tıklayıp "Açıklamayı Düzenle" seçeneği seçilir; silmek için ise "Açıklamayı Sil" seçeneği kullanılır 2.
- Tüm açıklamaları gözden geçirme: "Açıklamalar" görev bölmesi, geçerli çalışma sayfasındaki tüm açıklamaları gösterir ve diğer çalışma sayfalarında da açıklama olup olmadığını kontrol etmeyi sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: