Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
EndNote'ta atıf yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Atıf yapmak istediğiniz kütüphane veya kütüphaneleri açın 2.
- Microsoft Word'ü başlatın ve yazdığınız belgeyi açın 2.
- İmleç, metinde atıfı koymak istediğiniz yerde olmalıdır 2.
- “Find Citation(s)” butonuna veya “Insert Citation” listesinden “Insert Citation...” komutunu kullanın 2.
- “Find” kutusuna belirlenen metni girin ve “Search” butonuna basın 2.
- EndNote, belirlenen metinleri referanslarınızda karşılaştıracak ve eşleşenleri listeleyecektir 2.
- Eklemek istediğiniz referansı belirleyin ve “Insert” butonuna basın 2.
Ayrıca, EndNote Web kullanarak da atıf yapılabilir:
- “Articles and More” bölümüne tıklayıp konu veya anahtar kelime aranabilir 5.
- Çıkan sonuçlardan birinin başlığına tıklanabilir 5.
- Buradaki makale bilgilerinden “Export”a tıklanabilir 5.
- “Direct Export to EndNote Web” seçeneği ile kaynak bilgileri aktarılabilir 5.
- Word dokümanı açılarak makale yazılabilir ve “Insert Citation” ile atıf yapılabilir 5.
Daha detaylı kullanım için YouTube'da “EndNote Eğitimi 3: Atıf Yapma ve Kaynakça Oluşturma” videosu izlenebilir 1.
EndNote yazılımını kullanmak için Mac'te EndNote X6 veya sonraki bir sürümünün, Pages'ta ise 6.2 veya sonraki bir sürümün yüklü olması gerekir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: