E-devlette öğrenci bilgilerini güncellemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. e-Devlet sistemine giriş yapılır. 2. "Öğrenci Bilgi Sistemi" mezuniyet bilgileri sistemine giriş yapılır. 3. E-devlet sistemindeki "Hata ve Eksiklik Bildirimi" sayfasından, mezun olunan programın (ilkokul, ortaokul, lise, üniversite, yüksekokul) bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde girilir. 4. E-devlet sisteminden doldurulan bilgilerle güncelleme bildirimi gönderilir. Ayrıca, e-devlet üzerinden eğitim bilgilerinde problem yaşanması durumunda, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) kendi sayfası üzerinden iletişim veya CİMER üzerinden bilgi edinme yoluyla iletişime geçilebilir. e-Devlet üzerinden yapılan işlemlerde sorun yaşanması durumunda, bilgilerin güncellenmesi için eğitim görülen kurumla iletişime geçilmesi önerilir.