Sosyal Etkinlikler Modülüne bilgi girmek için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. Okul Etkinlikleri: Danışman öğretmen, "Etkinlik Türü"nü "Okul Etkinlikleri" olarak seçer, "Etkinlik Alanı" ve "Etkinlik Kategorisi"ni ilgili listeden belirler, "Etkinlik Adı"nı yazar ve "Etkinliği Düzenleyen Kulüp/Kulüpleri" seçer. Tüm alanlar doldurulduktan sonra "Kaydet" butonuna basılır. 2. Merkezî Etkinlikler: Okul müdürü tarafından görevlendirilen öğretmen, "Sosyal Etkinlik Girişi" ekranında "Merkezî Etkinlikler" bölümünden ilgili etkinliği seçer ve etkinlik bilgilerini "Sosyal Etkinlik Tanımlama" bölümüne getirir. İlgili öğretmen, "Etkinliği Düzenleyen Öğretmen" listesinden kendi ismini seçer ve gerekli diğer bilgileri girer. Daha önce dijital ortamda taranmış başarı derecesine ait belge, "Dosya Seç" butonuna basılarak yüklenir. Tüm alanlar doldurulduktan sonra "Kaydet" butonuna basılır. 3. Okul Dışı Bireysel Etkinlikler: Sınıf/şube rehber öğretmeni, "Sosyal Etkinlik Girişi" ekranında "Sosyal Etkinlik Tanımlama" bölümünde etkinlik türünü "Okul Dışı Bireysel Etkinlik" olarak seçer. Gerekli bilgiler girildikten sonra "Kaydet" butonuna basılır. Sosyal etkinlikler modülüne bir öğrenciye ait aynı etkinlik için mükerrer veri girişi yapılmaz.