Buradasın
CRM'de hangi kitaplar okunmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM alanında okunması önerilen bazı kitaplar şunlardır:
- "Jeffery Gittomer's Little Red Book of Selling" - Jeffrey Gitomer 1. Satış engellerini aşmak ve günlük satış sorularına cevaplar bulmak için etkili stratejiler sunar 1.
- "7 Habits of Highly Effective People" - Stephen Covey 1. Satış profesyonelleri için evrensel dersler içeren bir kitaptır 1.
- "Good to Great" - Jim Collins 1. Şirketlerin nasıl büyük başarılara ulaştığını ve ortalama kalmaktan nasıl kurtulduğunu anlatır 1.
- "How to Win Friends and Influence People" - Dale Carnegie 15. Satışta psikolojinin önemini vurgulayan, temel satış prensipleri üzerine bir kitaptır 5.
- "The Challenger Sale" - Matthew Dixon ve Brent Adamson 1. Satış temsilcilerinin sahip olması gereken davranışlar, beceriler ve tutumlar üzerine odaklanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: