Buradasın
Çember alt öğrenme alanına ait kavram yanılgılarının belirlenmesi Özerbaş ve Kaygusuz 2012?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Özerbaş ve Kaygusuz'un 2012 yılında yaptığı "Çember Alt Öğrenme Alanına Ait Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi" başlıklı çalışma, Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 28. sayısında, 78-94. sayfalar arasında yayımlanmıştır 12.
Bu araştırmada, ilköğretim beşinci sınıf matematik dersi programında yer alan çember alt öğrenme alanına ait kavram yanılgıları incelenmiştir 3. Araştırmada, öğrencilerin en çok yarıçap kavramında yanılgıya düştüğü, kavramları anlamlandırmada kız ve erkek öğrenciler arasında anlamlı bir fark olmadığı ve bir dönemde okunan kitap sayısının anlamlı bir etkisi bulunduğu sonuçlarına ulaşılmıştır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: