• Buradasın

    Büro yönetimi AÖF kaç yıllık?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı (Açıköğretim) bölümü 2 yıllık bir önlisans programıdır 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    AÖF 4 yıllık bölümler hangi sistemde?

    AÖF 4 yıllık bölümler, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) bünyesinde yer almaktadır.

    AÖF 2 yıllık bölümler hangi dersler var?

    AÖF 2 yıllık bölümlerinde yer alan bazı dersler şunlardır: Acil Durum ve Afet Yönetimi: Temel Afet Bilgisi, Afet Yönetimi, Acil Durum Planlaması. Aşçılık: Mutfak Uygulamaları, Beslenme İlkeleri, Gıda Güvenliği. Bankacılık ve Sigortacılık: Bankacılık İşlemleri, Sigortacılık, Finansal Piyasalar. Bilgisayar Programcılığı: Programlama Temelleri, Veri Yapıları, Algoritma. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı: Ofis Programları, İletişim, Yönetim ve Organizasyon. Çocuk Gelişimi: Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Erken Çocukluk Eğitimi, Özel Eğitim. Bu bölümler, genel olarak önlisans programları kapsamında yer almaktadır.

    AÖF 2 yıllık bölümler kaç AKTS ile mezun olur?

    AÖF 2 yıllık bölümler, mezun olabilmek için en az 120 AKTS kredilik dersi başarıyla tamamlamak zorundadır.

    AÖF büro yönetimi ve yönetici asistanlığı ne iş yapar?

    AÖF Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mezunları, çeşitli iş yerlerinde yönetici asistanı veya ofis yöneticisi olarak görev yapabilirler. Bu kişilerin iş görevleri arasında şunlar yer alır: Ofis işleri: Mektup, e-posta, rapor ve sunum gibi belgeleri hazırlamak, dosyalama ve arşivleme yapmak. İletişim: Telefon görüşmelerini yanıtlamak, gelen ve giden e-postaları takip etmek, müşterilerle iletişim kurmak. Müşteri hizmetleri: Müşterilerin sorularını ve taleplerini yanıtlamak, şikayetleri çözmek, müşteri memnuniyetini sağlamak. Organizasyon: Toplantılar, etkinlikler ve seyahatler gibi organizasyonları planlamak ve yürütmek. Mezunlar, özel şirketler, kamu kurumları, hukuk büroları, finans kuruluşları ve sağlık kurumları gibi farklı sektörlerde çalışabilirler.

    Büro yönetimi 2 yıllık hangi bölümler var?

    2 yıllık büro yönetimi alanında aşağıdaki bölümler bulunmaktadır: 1. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı: Ofis yönetimi, sekreterlik ve idari işler konularında eğitim verir. 2. Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği: Hukuk bürolarının idari işlerini yürüten ve sekreterlik hizmetleri sunan bir bölümdür. 3. Çağrı Merkezi Hizmetleri: Müşteri ilişkileri yönetimi ve telefonla destek hizmetleri alanında profesyonel hizmet veren bir meslek dalıdır. 4. Halkla İlişkiler ve Tanıtım: Şirketlerin halkla ilişkilerini yöneten ve tanıtım stratejileri geliştiren bir bölümdür. 5. İlahiyat: Dinleri, inançları ve ahlak yapılarını çok boyutlu olarak irdeleyen bir bölümdür.

    AÖF 2 yıllık bölümler nelerdir?

    AÖF'de 2 yıllık (önlisans) bölümler şunlardır: 1. Acil Durum ve Afet Yönetimi; 2. Aşçılık; 3. Bankacılık ve Sigortacılık; 4. Bilgisayar Programcılığı; 5. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı; 6. Coğrafi Bilgi Sistemleri; 7. Çağrı Merkezi Hizmetleri; 8. Çocuk Gelişimi; 9. Dış Ticaret; 10. Elektrik Enerjisi Üretim, İletim ve Dağıtımı; 11. Emlak Yönetimi; 12. Engelli Bakımı ve Rehabilitasyon; 13. Ev İdaresi; 14. Fotoğrafçılık ve Kameramanlık; 15. Halkla İlişkiler ve Tanıtım; 16. İlahiyat (Arapça); 17. İnsan Kaynakları Yönetimi; 18. İş Sağlığı ve Güvenliği; 19. İşletme Yönetimi; 20. Kültürel Miras ve Turizm; 21. Laborant ve Veteriner Sağlık; 22. Lojistik; 23. Marka İletişimi; 24. Medya ve İletişim; 25. Menkul Kıymetler ve Sermaye Piyasası; 26. Muhasebe ve Vergi Uygulamaları; 27. Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi; 28. Radyo ve Televizyon Programcılığı; 29. Sağlık Kurumları İşletmeciliği; 30. Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği; 31. Sosyal Hizmetler; 32. Sosyal Medya Yöneticiliği; 33. Spor Yönetimi; 34. Tarım Teknolojisi; 35. Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik; 36. Turizm ve Otel İşletmeciliği; 37. Turizm ve Seyahat Hizmetleri; 38. Yaşlı Bakımı; 39. Yerel Yönetimler; 40. Web Tasarımı ve

    Büro yönetimi ve yönetici Asistanlığı kaç ders?

    Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı programında 4 dönemlik eğitim süresince birçok ders bulunmaktadır. Bu derslerden bazıları şunlardır: Hukukun temel kavramları; İletişim bilgisi; Halkla ilişkiler; Toplantı ve sunu teknikleri; Yönetici asistanlığı; Mesleki yazışmalar; Klavye öğretimi; Büro teknolojileri; Dosyalama ve arşivleme; Kamu ve özel kesim yapısı ve ilişkileri.