Buradasın
Asimetrik halkla ilişkiler nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Asimetrik halkla ilişkiler, örgütün hedef kitlesinde istediği şekilde tutum ve davranış değişikliği sağlamak için araştırmalarla desteklenmiş bilimsel ikna yöntemini kullanan bir iletişim türüdür 23.
Asimetrik halkla ilişkilerin özellikleri:
- Tek yönlü iletişim: Bilgi, örgütten hedef kitleye doğru akar 23.
- Hedef kitleden gelen bilgilerin değerlendirilmemesi: Hedef kitleden elde edilen veriler, sadece örgütü etkilemek amacıyla kullanılır 23.
- Kurumun çıkarlarına odaklanma: Amaç, hedef kitlenin düşüncelerini istenilen yönde değiştirmek ve kurumun çıkarlarını en üst seviyeye taşımaktır 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: