Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ankara Üniversitesi'nde kurumsal e-posta almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kayıt İşlemleri: Üniversiteye resmi olarak kaydolmak gerekmektedir 2.
- Duyuruları Takip Etmek: Üniversite, e-posta hesaplarıyla ilgili duyuruları genellikle resmi web sitesi ve öğrenci portali üzerinden yapar 2.
- Otomatik Hesap Oluşturma: Kayıt onaylandıktan sonra, sistem otomatik olarak bir e-posta hesabı oluşturacaktır 2. E-posta adresi ve başlangıç şifresi öğrenci portalında bulunabilir 2.
Çalışanlar için süreç şu şekildedir:
- İşe Başlama Süreci: E-posta hesapları, insan kaynakları departmanı tarafından oluşturulur 2.
- Gerekli Belgeler: İşe alındıktan sonra, ilgili belgeleri tamamlayarak e-posta hesabınızı talep edebilirsiniz 2.
E-posta şifresi değiştirilmek istendiğinde, kds.ankara.edu.tr adresinden işlem yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: