Destek Ekibi

Kayıt olabilir ve Yandex ID'nizi ayarlayabilirsiniz. Bununla Yandex servislerinin tüm özelliklerine erişebilirsiniz, örneğin Yandex.Mail,Yandex.Disk vb.

Sorunuzun hangi konuyla ilgili olduğunu seçin:

Yandex'e giriş sorunu sayfasından sorunu çözmeye çalışın. Bu bölümde sorununuza yanıt bulamazsanız, sorunun içeriğine göre bir yanıt aramayı deneyin:

Yardım bölümündeki önerileri uygulamayı ve erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Şifreyi kendim yenileyemedim

Şifremi sıfırlayamıyorum veya Şifre yenileme kodu kabul edilmiyor bölümlerine göz atmayı deneyin. Sorun çözülmediyse, bize yazın.

Yardım bölümündeki önerileri uygulamayı ve kullanıcı adını kendiniz kurtarmayı deneyin.

Kullanıcı adımı kendim kurtaramadım
Kullanıcı adını kendiniz kurtaramadıysanız, bize yazın.

Yandex ID'de iki aşamalı kimlik doğrulama etkinken erişimin nasıl yenileneceğini Yardım bölümünde öğrenebilirsiniz.

Yardım bölümünde, Yandex'in neden şifrenin değiştirilmesini isteyebileceği hakkında bilgi bulabilirsiniz.

Hesaba giriş sırasında yapılan ek kontrollerle ilgili ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Bu mesaj, şifreyi kurtarmak için e-posta kutusunu aldığınız alan adı sahibine başvurmanız gerektiği anlamına gelir. Yeni bir şifre belirleyebilir ve şifreyi size bildirir. Alan adında kayıtlı olan e-posta kutuları alan adı sahibi tarafından yönetilir. Bu nedenle, Yandex Destek Ekibi'nin söz konusu e-posta kutularına erişim şifresinin geri yüklenmesinde size yardımcı olamayacağını üzülerek bildiririz.

tut.by, e-mail.ru veya e1.ru gibi servislerde e-posta hesabınız var şifrenizi sadece kişisel hesabınızdan değiştirebilirsiniz: tut.by kişisel hesabı, e-mail.ru kişisel hesabı, e1.ru kişisel hesabı.

Kendiniz alan adı yöneticisiyseniz Yandex.Connect Destek Ekibi'ne başvurun.

Sorunuzun hangi konuyla ilgili olduğunu seçin:

Hesap şifresini hatırlıyor musunuz?

Yandex ID'nize bağlı telefon numarasının nasıl değiştirildiğini Yardım bölümünde öğrenebilirsiniz.


Telefon numaranızı değiştirmek için önce kullanıcı adının şifresini kurtarmanız gerekir. Yardım bölümündeki önerileri uygulamayı ve erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Şifreyi kendim yenileyemedim

Şifremi sıfırlayamıyorum veya Şifre yenileme kodu kabul edilmiyor bölümlerine göz atmayı deneyin. Sorun çözülmediyse, bize yazın.


Hesap şifresini hatırlıyor musunuz?

Güvenlik sorusunu düzenlenmesi sayfasını kullanın.


Yardım bölümündeki önerileri uygulamayı ve erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Şifreyi kendim yenileyemedim

Şifremi sıfırlayamıyorum veya Şifre yenileme kodu kabul edilmiyor bölümlerine göz atmayı deneyin. Sorun çözülmediyse, bize yazın.


Kullanıcı adı değiştirilemez. Öte yandan, yeni bir kullanıcı hesabı oluşturarak e-posta kutunuzda aynı anda 2 farklı e-posta adresi kullanabilirsiniz. Bu konuda daha ayrıntılı bilgiyi Mail'in Yardım bölümünden alabilirsiniz.

Yanında çöp kutusu simgesi bulunmayan e-posta adresleri,ana e-posta adresinizin eş e-posta adresidir, bu nedenle bunları silemezsiniz, zaten silmeniz de gerekmez; bu e-posta adresleri Yandex'in diğer alan adlarında yer alan ve size ait olan e-posta adresleridir.

Sorunuzun hangi konuyla ilgili olduğunu seçin:

Yardım bölümündeki önerileri uygulamayı ve erişimi kendiniz yenilemeyi deneyin.

Şifreyi kendim yenileyemedim

Şifremi sıfırlayamıyorum veya Şifre yenileme kodu kabul edilmiyor bölümlerine göz atmayı deneyin. Sorun çözülmediyse, bize yazın.

Yardım bölümünde telefon numarası ile ilgili olası sorunlar bölümüne göz atmayı deneyin.

Yardım bölümünde, hack'lenme şüphesinin olduğu durumlarda nasıl davranılacağı konusuna göz atın.

Hesap yönetimi sayfasında Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın.

Bundan sonra tüm tarayıcılarda ve uygulamalarda Yandex hesabınıza yeniden giriş yapmanız gerekecektir.

Farklı hesapları birleştirmeniz veya bir kullanıcı hesabındaki tüm verilerini başka bir hesaba aktarmanız genellikle mümkün değildir.

Ancak bazı Yandex servislerindeki verileri başka bir kullanıcı adına aktarmanız mümkündür. Ayrıntılı bilgiyi bu servislerin Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Hesabın silinmesi hakkında ayrıntılı bilgi için Yardım bölümüne bakın.

Önerilerimize göz atın.

Hesabınızı sildikten sonraki 30 gün içinde hesaba erişimi kendiniz yenileyebilirsiniz.

Erişimi kendim yenileyemedim ya da 30 günden fazla süre geçti
Erişimi kendiniz yenileyemediyseniz veya 30 günden fazla süre geçtiyse, bize yazın.

Kart, internet ödemelerine kapalıysa kartın hesaba bağlanması mümkün olmayabilir. Kart, 3D Secure güvenlik teknolojisine sahip değilse kartı bağlayamazsınız. Ayrıntılı bilgiyi Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Başka bir sorunla karşılaşırsanız formu doldurun:

Yardım bölümünde, Yandex'ten hangi e-posta ve mesajların gelebileceği konusuna göz atın.

yandex.com.tr/support adresinde, herhangi bir Yandex servisi ile ilgili Yardım bilgisini bulabilirsiniz.

Kullanıcıların en sık sorduğu sorular:

Yandex Plus ile ilgili oluşabilecek sorunlar hakkındaki ayrıntı bilgiyi, servisin Yardım bölümünde bulabilirsiniz.

Sorunuzun yanıtını eşitleme ve Şifre Yöneticisi ile ilgili Yardım bölümlerinde bulabilirsiniz.

Sorunuzun yanıtını burada bulamazsanız Yandex Browser'in Destek Ekibi'ne başvurun.

Sorunuzun yanıtını daha hızlı almak için Yandex.Mail Yardım'ını kullanın.