Etkinlikte, Yandex Navi’nin yeni reklam türlerini içeren Türkiye’deki yeni iş ortağı satış kanalı resmî olarak duyuruldu. Yandex Navi artık, markaların Türkiye’nin önde gelen kreatif ajanslarıyla doğrudan kampanya başlatabilecekleri bir ürün haline geldi.
Yandex Navi nasıl çalışır?
İnsanlar mahallelerinde yürürken veya başka bir şehre seyahat ederken çevrelerindeki ürünler ve hizmetler hakkında öneriler alabiliyor. Bunu mümkün kılan ise Yandex Maps ve Navi servislerini de kapsayan Yandex Geoservices.
Yandex Geoservices aylık 4 milyon aktif kullanıcıya sahip. Türkiye’deki işletmeler artık hedef kitleleriyle doğru konumda buluşabilecek. Öneriler, haritalarda özel 3D objeler veya istenilen web sitesine yönlendiren tam ekran reklamlar ve hikayeler ile sunulabiliyor.
Reklam verenlerden olumlu geri dönüşler
Etkinliğimizdeki samimi ortam ve kurulan yeni bağlantılar katılımcılarımızı mutlu etmiş gibi görünüyordu. Türkiye’nin teknoloji influencer’larından Hakkı Alkan navigasyon kullanırken deneyimlediği entegre reklamlarla ilgili görüşünü bizlerle paylaştı.
Yeni nesil hedeflenmiş reklamlar ile ülkemizdeki işletmeler için yeni fırsatlar sunan, aynı anda kendi kullanıcılarına memnun edebilen Yandex ekibi ve sektörün uzmanlarıyla birlikte olmak harikaydı.
Sınırsız olanak
Bazen kendi sokağımızın köşesinde ne dükkânı olduğunu bilmeyiz. İşte Yandex Navi tam burada devreye giriyor: Yerel işletmeler kahve içmek, alışveriş yapmak veya bir şeyler yemek isteyenler için ideal çözümler sunabiliyor!
Yandex Geoservices kapsamındaki servislerden biri olan Navi, işletmelerin yerel müşteri tabanlarını oluşturmalarını kolaylaştırıyor ve önemli konumlarda daha fazla müşteri trafiği elde etmelerini sağlıyor.