Yandex Geoservices kullanıcıları her gün 2,7 milyondan fazla rota oluşturuyor. Kullanıcılar seyahat edecekleri yeni şehirleri keşfediyor, yemeğe çıkacakları popüler mekanları buluyor, alışverişe çıkıyor ve arkadaşlarını ziyaret ediyor. Yandex Navi ve Yandex Maps, kullanıcılarının hedeflerine hızla ve kolayca ulaşmasını sağlıyor ve yol boyunca yeni yerler keşfetmelerine imkan sağlıyor.
Geoservices, işletmeler için hem hedef kitlelerine erişim hem de marka bilinirliği açısından birçok fırsat yaratıyor. Aylık ortalama 26 milyon arama sorgusuna ulaştık ve kullanıcı ilgisi sürekli artıyor. Siz de yakındaki potansiyel müşterileri bulabilir ve bu kişilerin aramalarında ilgilerini çekebilirsiniz.
Öncelikli Yerleştirme, bu potansiyelden yararlanmanın ve şirketinizi Yandex Navi ve Yandex Maps’te tanıtmanın yeni bir yolunu sunuyor.
Normal şartlarda, işletmeniz standart bir harita etiketine ve açıklama ile iletişim bilgilerini içeren kısa bir bilgi kartına sahiptir. Öncelikli Yerleştirme’de ise, işletmeniz, rakipleri arasında öne çıkmasını sağlayacak, daha fazla göze çarpan bir harita etiketine ve zenginleştirilmiş bir şirket bilgi kartına sahip olur.
Kampanyalar oluşturabilir ve müşterilere arama sonuçlarında özel teklifler gösterebilirsiniz. Ayrıca, Öncelikli Yerleştirme ile, rakiplerin bilgi kartlarında, “Benzer yerler” bölümünde reklamınızın yer almasını sağlayabilirsiniz. Böylece hedef kitleniz için maksimum kapsam sağlayabilir, talep yaratabilir ve tekrarlanan satışları artırabilirsiniz.
Ayrıca, Markalı Öncelikli Yerleştirme seçeneğini de tercih edebilirsiniz. Bu özellik, şirketinizin logosunu içeren daha büyük bir harita etiketi sunar.
Hızlı servis veren bir restoran, Öncelikli Yerleştirme ile kullanıcıların dikkatini çekmeyi ve şubelerinden birine çevrimdışı trafik almayı başardı.
Bu sonuçlardan cesaret alan hızlı servis restoranı, farklı bir konumda ayrı bir kampanya akışı başlattı. Şöyle sonuçlar aldı:
Haritalardaki tipik kullanıcı aksiyonlarından biri, yakınlardaki kurumların aranmasıdır. Bu nedenle, Öncelikli Yerleştirme, zaten talep oluşturmuş olan kullanıcılara ulaşılmasını sağlar ve zenginleştirilmiş kurum bilgi kartı, kullanıcının güncel teklifleri öğrenmesine ve işletmeyle etkileşim kurmasına (web sitesini ziyaret etmek, arama yapmak veya rota oluşturmak) olanak tanır.
Genel olarak Öncelikli Yerleştirme, markanızın öne çıkmasına yardımcı olan güçlü bir araçtır. Performans ve bağlamsal reklamcılığa benzer şekilde, yakınınızdaki ve kategorinizde arama yapan sıcak, niyet odaklı kitleye ulaşmanıza yardımcı olur.
Bu fırsattan ilk yararlanan siz olun.